my medulla oblongata

Tuesday, December 14, 2010

Home » kisahnye. . . . . .

kisahnye. . . . . .



salam satu keluarga, hello, holaaa!
aku baru lepas balik dari family day kat tasik raban. wah, lepas 2 tahun x gather rmi2, this is the time! yeay!penat aku mencari sumber2 yang boleh memperuntukkan aku wireless atau sekurang2 nye, bagi lah kemudahan 3g kt cni.. tapi.. hampeh~~~ kena gak tunggu smpi aku blek pj, baru boleh blogging blek. xpe xpe.
mula2, kejadian x dirancang (hujan) melanda. banyak aktiviti yang ditangguhkan., aku? aku biase la.... kalau ade aktiviti pagi, muka aku x kan kelihatan. sebab muka aku dan muka abang aku akan kelihatan di chalet kitorang, tgh landing baeeeek nye atas tilam. orang buat senam aerobik kat luar, kitorang buat senaman mata dekat atas katil masing2. memang have fun betol.haha


[ZZzzz. DO NOT DISTURB!]




though, ade gak family yang x dtg, tp semuanya berjalan dengan lancar. (waaah, BM aku A++ ok!) cousins yang aku selalu lepak2 mcm aiman, qadir n aqil x dtg. so, fam day kali ni, aku keseorangan. eh tak tak. aku ade cousins laen gak. heheh. thx syaza, nadia, nina n hidayah 4 accompanied me! =)

aku masuk pertandingan makan buah pear. sape mkn paling cepat dpt hadiah, tapi malangnye aku kecundang. jap2, naseb baik la jugak aku x menang, kalau aku menang, x pasal2 orang kate, "patot la menang, tgk size badan la" aaahh, x rela aku! baik aku kalah! hehehee



[ha ha, berani? makan la aku! ha ha ha]


*tbe2 aku teringat plak, time tgh melepak dengan cousins aku...tengah aku dok sembang2 dengan sorang ni, dia kata..."kat kampung akak ade sorang ni muka die sebijik mcm feera." wah, bangga jap aku! pastu dia sambung balik "budak tu putih.. tinggi, lawa macam feera jugak" errrrrkk! aku terdiam.





[terima kaseeeeh!]



0 orang doakan nohfee dapat Dean List. amiinnn:

Post a Comment