my medulla oblongata

Thursday, December 9, 2010

Home » MARATHON DENGAN BLOGLARIAN

MARATHON DENGAN BLOGLARIAN



erkkk. aku di TAG supaya bubuh gak menda ni. jadi aku akur, selagi tidak mencelarukan aku.

ermmm.. ni link nye.. sila la KLIK
ok, dh klik?? gud boys/girls.

"SAYA SUKA BERBLOGWALKING KERANA......"(tidak lebih dr 30 pth prkataan)

ok, it;s time to merapek byk2. eh, tak2, merapek 30 pth perkataan je.

"saya suka berblogwalking kerana, saya dapat berkenalan dengan ramai orang. selain daripada itu, saya dapat menjemput mereka membaca curahan-curahan sastera saya di blog saya. "

aku dapat a++ dalam buat slogan2 ni .. jgn men2. hahah

kena tag? ok, aku tag angpa noohhh. sila lah berbuat demikian juga.




sila lah berbuat seperti SAYA. any info, u may ask me. thx. =)

last but not least, tggl kan link anda di bloglarian.blogspot.com

harap maklum. =)

6 comments:

  1. perghh femes la kau pas nie... hehe

    ReplyDelete
  2. @PendekarPetai hahaha. adeh la~~~ aku pon x nk buat. tp, kwn aku suh plus dah TAG aku. adoi~~

    ReplyDelete
  3. aq pon ade..best nyer...mcm mne nak ambk tag tu????
    hehehehe

    ReplyDelete
  4. @noRShaLIda 샤 리 다 aku dh sms kau. paham x???? kalau xphm, sms aku blek

    ReplyDelete