my medulla oblongata

Monday, December 27, 2010

Home » PENYET itu AYAM!!!

PENYET itu AYAM!!!

SALAM 1 BLOGGER

First of all, thanks to abg ben ashaari sebab aku top ten 500 blog. Tahniah gak la untuk aku. Hehe. ok la, semalam, birthday abg aku 26disember. Wah!! 6 tahun dulu .. berlakunya tsunami pada tarikh ni. dan terusan menghantui diri kita apabila muncul nya tarikh ni lagi. Al fatihah buat yang terkorban..

Amiin..amiin ya rabbalalamin..

Ok proceed.

[x dpt i phone betol, iphone kek pon jadilaaa, gmbr hiasan]


Disebabkan oleh birthday abang kesayangan aku semalam, so aku dan famili aku pon keluar berjalan2. Nak tahu tak? Ade kasut 50 sen harga nya!! Jom baca lagi..

Promotion promotion! Sila la kunjungi kedai kasut jenama X.E.S kt carefour subang. 2nd purchase with only RM0.50!!! caye x? percaya la.. aku tak suka kelentong.


[source, google]

Aku beli kasut sekolah nak p kelas untuk next sem tadi. Harga die RM!@#$%^&*? So, aku pon nk byr la.. then npk banner die.. rm0.50 untuk next purchase. Ape lagi.. aku pon rembat satu lagi heels. Walaaaweeeh! Aku pakai heels taw! Berani pulak aku. Aku sebenarnye gerun pakai heels sebab berjuta kali jatuh

Then, pergi melepak ke IOI Mall, mkn hidung ayam penyet. Penah makan tak? kosong je aku tengok restoran ni.. romantic ke tak laku? Oooh. Bola! Lupa pulak orang p tengok bola. Malaysia lawan Indonesia en? Tahniah Malaysia, saya bangga menjadi rakyat Malaysia… oh… baru nak bangga jadi rakyat Malaysia.. bila Malaysia lwn dgn kelab bola sepak MU dulu, tak pula bangga. Dok kutuk tahap.. ini la malaysian nohfee.


Ayam penyet ni serius sedap! Kenapa?

1) Ayam lembut!

2) Perawan sup-daging lembu yang SANGAT LEMBUT! Sup pon sedap!

3) Air teh Indonesia

4) Smbal die yang phew~~~(tak terkata terTYPE)

5) Timun yang rangup!

6) Tempe yang sedap!

7) Nasi yang ciput melazatkan!


[nyum nyum!]


Wah, boleh la lepas ni restoran ayam penyet tu bagi kredit kat aku, promote restoran dorang!

Jadi konklusinye disini, moh le kite ramai2 meriahkan kedai kasut X.E.S di cwangan carefour subang dan ayam penyet yang memang penyet sedap gila lah!!! Moh sumee!

6 comments: