my medulla oblongata

Wednesday, December 1, 2010

Home » stalking

stalking

ha ha ha
sebelum orang tu nk stalk aku, biar aku stalk kau dulu ye? sorry, anda tidak bisa menge'stalk sye, kerana saya dah ubah setting saya. harap maklum pada anda ye. ngek~~

ok, now, cte pasal stalking. best kn kalo stalking orang? penah sekali tu, aku stalking sorang ni, punye la syok dok stalking...rupe2 nye, aku dh stalked die smpi HARI PERTAMA die buat fb! psycho. tapi kau pon psycho jugak. x de hal la. =)

ape yang best stalk orang ni eh? after stalking several of nonsense people..aku rse aku leh taw perangai die cm ne. ceh. aku plak psycho skg ni. whateber la.. tapi yang penting..aku x kan stalking orang yang aku kenal. wat pe nk stalk org yg kite knl? buang karen je~~~







semalam aku stalked profile aku sendiri. ade orang ni kata aku SS. adeh~~hahah. seb bek aku stalked profile aku sendiri. drpd aku stalk profile kau.. kau jugak nanti yang rse x selesa kan? =p jgn marah noohh. oh, bersembang psl stalked diri sendiri ni, aku dpt tgk mcm mne mentality aku dari aku setat buat facebook ni smpi la sekarang. byk betoi perbezaan nye. dulu aku buat fb bagai ni, just nak main satu game ni. SKETCH AND CHALLENGE. game ni sgt best! menguji ketampanan dan kecantikan bahasa inggeris aku and gaya lukisan aku. haha. sgt CHALLENGING! haha. pastu aku online fesbuk ni seb aku nak chat dgn cousin aku n kwn kepada cousin aku. so org pertama yang memperkenal fesbuk kat aku ni adalah AHMAD NIZAM AMIRULLAH. kudos untukmu.

bercerita psl stalk-mengestalk ni.. aku paling ske MEMBACA blog orang. lain ye, maksud STALK dan MEMBACA. hehehe. contohnye page ini dan ini.
tak lupe jugak page ini
banyak info yang boleh diperoleh. bagi orang mcm aku ni, aku perlukan page2 seperti ini, untuk teros menikmati pembacaan yang praktikal! =)

konklusinya....

stalking ni best jugak. tapi, kadangkala orang yg di STALKED tu akan rasa rimas. sebab die akan rasa mcm segala yang die buat, diperhati. so, terkeluar lah semua status yang muncul dr page die, sume FAKE belaka.sebab nk jaga hati si PENGEstalk NI. kalau ada sape2 yang mempunyai hobi stalk page fesbuk o maispace, o frenster, boleh la ubah hobi anda ye. mungkin org tu x taw yang kita stalk die, tapi kita sendiri yang akan rsa annoy dgn perbuatan kita. think twice bebeh!


0 orang doakan nohfee dapat Dean List. amiinnn:

Post a Comment