my medulla oblongata

Tuesday, January 11, 2011

Home » Baju sejibik? oh NO!

Baju sejibik? oh NO!

SALAM

Hai, holaaaa, hello, wah, semakin hari, semakin banyak assignment yang muncul. Entah dari mana muncul pon aku tak tahu. Pagi tadi, for the VERY first time, aku pakai baju + seluar slack untuk ke kelas, which is VERY abnormal for me. Ni semua gara2 kelas ECG yang memerlukan students pakai baju yang berseluar. Choooooi. aku pon TERpaksa pakai baju+seluar slack. Ye ye, aku tahu aku Nampak selekeh, tak payah cakap. Ok nohfee, lepas ni kena shopping banyak2 baju kemeja + slacks SEMATA-MATA untuk kelas ECG. Baik, mak.

Self-confidence aku hari ni agak kurang disebabkan gaya pemakaian aku which is blouse+slack+shawl+kasut bertutup..? macam pelik. Tapi ni bukan MACAM, tapi MEMANG pelik. Tengah aku dok syok berjalan2 dengan classmates aku, tiba2

[gambar hiasan =p]


Walaweeeehhh, budak tu punya baju sama kot dengan baju kurung aku yang aku pakai minggu lepas! Aduh~~

*baju kurung cotton memang style die semua sama ek?

Banyak kali kot, aku punya baju kurung sama dengan orang. Nak dijadikan cerita, time last sem…aku pakai baju kain kotak2 pink hitam. Eventually, kawan aku yang sorang ni pulak, pakai baju blouse yang corak die kotak2 jugak and sama kaler which is HITAM dan PINK. Ye, hitam dan pink!



Tahan malu je la tengok baju sejenis ni.. alaaaahai, baju jalan tar, biase la kan. hehe

At least aku tak de la terok sangat. Ade kawan aku ni, die cakap

“time tu, aku pergi jaya jusco, aku naik bas rapid..ade orang ni, pakai SEBIJIK baju yang macam aku pakai time tu. Paling hebat nye, kitorang sama2 turun dekat destinasi yang sama!”

[ewah ewwaaahhh!]

Wah, memang betol la… rakyat Malaysia ni,

“Baju sama corak, tapi hati lain2..”

Hehe.

6 comments:

  1. hhhahhahah.....post link ni kat tiqa la..hehhe

    ReplyDelete
  2. @Nasriq tu la pasal nasriq.. mentang2 la kitorang dok kt penang ni.. haha

    ReplyDelete
  3. haha..mana ade org buat satu baju utk satu org nohfee..nseb Mj tak pernah kena lg..hehe..

    ReplyDelete
  4. @MJ
    hahaha. itu la pasal.. tak cukup kaya lagi nk tempah personal fashion designer.

    ReplyDelete