my medulla oblongata

Sunday, January 9, 2011

Home » Kudos to him.

Kudos to him.



SALAM,

Again, aku nk buat entri pasal handphone. Tapi, kali ni aku nk bg kredit dekat kawan aku sorang ni. thanks n thanks a lot. Di saat handphone aku.. baru aku taw hidup without phone mcm mne. Bukan nye aku ni gedik geleman nk SANGAT handpone, tapi bagi aku, handphone adalah satu benda yang harus ada pada seorang pelajar. Kenapa? Ok, bagi orang yang jenis macam aku ni, aku bukan la jenis yang akan bangun kalau dengar alarm clock berbunyi.. oh, that’s totally NOT me. Lagi aku hempas jam tu adalah. Tapi kalau handphone…rasa die lain mcm sikit………


Semenjak aku punya handphone rosak hari tu, aku rasa mcm WAH, INTERNET NI ADALAH EVERYTHING UNTUK CONTACT. Luckily I have my own berukband. Kalau tak de, terpaksa la aku kena kerah kan tenaga tepu aku untuk pergi ke bilik2 kawan aku untuk mengetahui update2 terkini tentang perubahan2 kelas dan jadual2 kelas. Payah betol kalau tak de phone ni.

Tiba-tiba, kawan aku sorang ni hntr dekat fb aku, Tanya

“kau nak guna phone aku tak? “

Wahhh. Ini dah macam, nyiru tapak tangan, stadium bukit jalil aku tadahkan. tapi..tapi.. yang menjadi masalahnye, I’ve never met him before. So agak kaku+kelu disitu ye..

Tapi, die macam bagi aku satu tiupan angin supaya aku menerima bantuan die. *wah*ok, aku fikirlah at the good side one.. aku PERLU handphone, n die WILLING untuk bagi. Kenapa kena tolak? Kan? kan?

So, aku buat entri ni adalah untuk menghargai jasa dia , pinjamkan handphonenya untuk aku, thanks ye!

6 comments:

  1. eh,org da offer 2,sambar je la.eceh,ckp kat org [andai kan,klo alin pon alin segan.hee ^_*

    ReplyDelete
  2. wah itu sudah bagus. kawan dah bagi pinjam tu.hehe guna ajelah :)

    ReplyDelete