my medulla oblongata

Thursday, January 20, 2011

Home » dari NOHFEE... terimalahhh...

dari NOHFEE... terimalahhh...

SALAM,

letih betol aku hari ni... ingatkan bila cuti umum ni, boleh la aku nak LAJAKKAN tidur aku sampai ke tengah hari.. tapi tiba2, aku dikejutkan dengan alarm phone aku. serabut betol aku dengar ringging alarm aku ni.. lagu BREAKING THE HABIT-LINKIN PARK. rasa macam nak hempas pon ade jugak handphone ni.. memekak je.. tapi bila fikir2kan balik.. huish! sayang wooo handset baru! lagipon, kalau aku letak lagu aizat HANYA KAU YANG MAMPU tu memang seCONFIDENT CONFIDENTnya aku akan teros tidur.. ZZzzzzzz~~ aku bangun awal..adalah untuk membantu kawan2 kelas aku menyiapkan kerja2 proposal yang perlu dihantar pada esok hari.


[fokus itu penting]




ingatkan petang tu, aku nak tidur.. tiba2 annoncement dekat kolej aku dengan jayanya telah dapat mempengaruhi aku dan rakan2 ku...
kitorang pergi solat maghrib berjemaah bersama siswi dan bacaan yasin untuk kolej kitorang.. yelah... kata kolej baru... nak menghindarkan dari berlakunya perkara2 yang TAK DIINGINI. insyaAllah....

lepas dah solat semua, kitorang pon dengan jayanya jugak mendengar tazkirah. alhamdulillah....

[sewaktu tazkirah. bergambar itu penting]

selesai tazkirah....

*bunyi lagu BUNKFACE diTRANSLATE kan menjadi keroncong*

pernah dengar tak bunyi tu? good! tak pernah dengar kan? ye, sebab itu la bunyi perut aku. so, kitorang pon dengan jayanya jugak menapak di dewan makan. order char kuey teaw! walawwwehhh! murah!! RM2.50 je.. tapi udang die.. mak aiiih! ade 4 kot!! boleh dikategorikan sebagai banyak dan SANGAT berpatutan.. terutamanya bagi student yang dah pokai macam aku ni.

tapi...yang tak best nye....

[pinggan dah licin pon, kuey teaw tak mai mai lagi]


selepas 5 minit...

[jom, tangkap gambar dulu!]



selepas 10 minit


[kawan2 aku dah bosan dah ni~~]



setelah 20 minit!


[yes! makanan dah sampai! ok, aku menjilat jari...]


lepas dah makan...


[ye bergambar lagi. biasalah...perempuan...]


dan... bergambar lagi...



[aku bersama TEH AIS dan TELEKUNGku]


kawan2 aku yang BERANGAN nak jadi charlies angle.
BERANGAN itu wajib bagi WANITA.


dan.. penutupnya....

[feera! naik lift cepat!!!]

baik mak!

ok, bye semua....

12 comments:

  1. nsib xda mka ak jual IKAN!!! video mna weyh

    ReplyDelete
  2. @Anonymous actually aku nak letak.. tapi aku tak de la kejam sgt.. nanti aku letak dekat facebook je.. jangan risau.. sabar..sabar..

    ReplyDelete
  3. Mana gambar JR yg dok repair lif tu?

    ReplyDelete
  4. okeh..sgt hardcore lagu hnphone tuh..hahahaha...I loike!!

    ReplyDelete
  5. salam

    zaman belajar mmg mcm ni, baru berangan nak tidur dah ada yang panggil...heheh

    ReplyDelete
  6. @Wanie Affandi memg hardcore, kalo lembut, mknenye aku x bgun la weh.

    ReplyDelete
  7. @sissyira haha. Taw xpe. Kesian je pelajar ni sume. Kui3

    ReplyDelete