my medulla oblongata

Wednesday, April 20, 2011

Home » Exam's mode.

Exam's mode.

SALAM

tiba2 aku teringat pulak masa sem lepas. hari pertama aku buat exam. last sem, first paper aku CTU which is macam pembelajaran agama la. malam nak 1st paper tu, memang aku dengan roomate *now , ex* aku menyanyi lagu sekolah la, lagu negeri selangor la, lagu wilayah la.. lagu2 jiwang macam ISABELLA dan seangkatan dengan zaman2 lagu tu sampai la aku tertidur. but this sem...? aku berzikir., yea. pada siapa2 yang tak boleh nak tidur malam tu, cara terbaik adalah berzikir dalam hati, sampai la korang terlena dengan sendirinya. * petua abang aku bagi.

nak dijadikan cerita, untuk sem kali ni, 1st paper aku adalah CALCULUS 1. subjek ni la yang aku harap2 sangat dapat B+ dan ke atas. dah lah 3 credit hour. memang aku study macam jadi zombie. tiap2 malam study, tiap2 pagi study, dan tiap2 petang study. pergh~~ *kalau result tak gempak, memang haprak betol aku ni.


semalam, aku baru la terniat nak update blog pasal "girls language". tiba2 time nak bukak laptop... aku tengok laptop aku...starting windows die sumpa lama gila. aku main sudoku, 3 puzzle pon dah siap. so, aku dah syak. ni mesti kes2 virus2 tak cukup education ni. macam mana pulak die boleh terlepas masuk dalam laptop aku? padahal aku dah setting baeeek punya aku punya antivirus. hadeeeeh. so, aku pon pergi la format laptop aku dekat sorang senior aku. aku rasa la senior. sebab die bahasakan diri die "abang" dekat aku. and, muka die pon tak macam muka2 budak part aku. dengan hati yang gundah gulana, aku pon bagi la laptop aku dalam pukol 3 petang mcm tu. then, time malam, pukol 9, aku dpt mesej

" abang dah siap format laptop. nanti jumpa dekat dewan makan kristal, abang hantar dekat situ"

pergh~~ cepat gile doe!!!  aku seronok kemain! sampai teros tolak ketepi buku math aku,. bila dapat je laptop aku, aku tengok.. aku dapat

1) semua old file aku ade balik
2) windows ultimate
3) edit gambar
4) antivirus free 
5) digital furqan 
6) program c++
7) AUTOCAD
8) internet download manager
9) windows live movie maker

 dan yang paling best adalah.. aku dah ade POWER POINT! dulu time aku beli laptop ni, mana ade power point, yanga de cuma WORD je.. hampeh... tapi power point n word aku yang baru ni, tahun 2007 punya la. tapi..tak kesah tak kesah. harga nak format pon murah. rm20 je, 

ok, 23rd ni ade paper ctu pulak. wish the best for me! 


p/s orang selalu kata "GOOD LUCK". aku ni dah la tak selalu dapat luck. boleh tak kalau lepas ni gunakan ALL THE BEST..? kan sedap tu. 

8 comments:

  1. hoho... yea la... all the best!!!!

    ReplyDelete
  2. @Nasriq kn bagos gune all the best, sejuk perot m;dengarnye,. hehe

    ReplyDelete
  3. hahahaha!! aku kenal spe ex roommate ko tuh...hehehe...nak plak,dpt mesej time exam,mmg drama la time ko nk exam tu....hahaha...btw,rindu ko feera!! teringat o sem lps aku ter"rosak" kan laptop ct,maw cuak idop aku...huhuhu...seb bek "abg" tu gak yg betulkan...spelah yg bg nombor ek?? thx a lot la!! :)

    ReplyDelete
  4. @Kiyopta hahaha. serious aku pn rindu time tu weh, memang drama betol phone aku b'bunyi time exam. trime kasih la kat kau,. hahaha. aku ke yg bg number tu???* x igt

    ReplyDelete
  5. Ye, exam2... nanti dapat A belanja suma follower

    ReplyDelete
  6. @Iqbal heheh.. amiin, doakan nohfee dpt dean list je cukup la. hehehe

    ReplyDelete