my medulla oblongata

Tuesday, April 5, 2011

Home » Perkara yang buat aku tension.

Perkara yang buat aku tension.

SALAM,

mood; tension.

1) Bila couple buat hal

2) bila dah siap cepat, terpaksa tunggu kawan nak pergi kelas.

3) Bila pergi kelas, lecturer tak sampai lagi. pergh! buat penat menggelabah lebih je.

4) Bila nampak bf dengan kawan2 die dekat tangga, tapi tak tegur. (looser gile, ye aku taw tu)

5) Bila tak de selera makan, tapi perut dah buat bunyi cengkerik die.

6) Bila orang yang kita sayang/rapat cakap " aku tak sehebat kau".

7) Bila aku terlupa yang mak aku ade operation mata dan aku tak wish pape pon sebab busy buat assignment autocad

8) Bila aku kerap berselisih dengan bf time krisis

9) Bila terpaksa bersabar dengan karenah kawan2.


10) Bila masa nak cucuk duit, tengok tinggal berapa sen je kat bank. pergh~~

last sekali, nak bagi hilang tension... 
ini je ubatnye....

=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=

yes TIDUR!!


6 comments: