my medulla oblongata

Thursday, July 21, 2011

Home » , » Your Status.

Your Status.

SALAM

wahh setelah bertungkus lumus menyiapkan assignment yang errmmm  macam mintak campak lombong tu. at last aku sempat jugak ber'tumblr. bukannya apa, once aku dah start tumblr, dah tak boleh nak berhenti. menghadap la aku screen laptop ni samapi mata pon sakit. then sambung amik spek mata, pakai sambung tumblr lagi. perghhh betapa kuatnya pengaruh tumblr ni. 

to the guys out there, here i wanna say...

Tumblr is a Dota for us, girls~ yeaaahhh!


sedang aku ber'tumblr tadi, aku ternampak pulak ade gambar pasal status relationship ni semua. #erm, apa status relationship aku ya? yes figured! awww <3

ok, aku nak share kat angpa semua la ni pasal status relationship. jom baca jom!
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=


1) For those who are in a relationship,
relationship ni bukan setakat "i love you", "you love me", "i miss you", "you miss me", "11", "13", "24", but it is how you face the bad times together. aku penah baca ayat ni kat mana tah , ayat tu kata lebih kurang macam ni la
"kalau couple tu bergaduh dan bergaduh dan bergaduh je selalu, tapi masih boleh ketawa di akhir pergaduhan, means couple tu adalah couple yang sesuai."
tak semestinya bila facing bad times together, solution nya ada satu ja-break up. tidaaaaakkk. ade banyak lagi solution lain. so, for those who are in a relationship, stay involve and take care of each other.

2) For those who are STILL involve with an EX,
kalau ade peluang, ketepikan ego masing2... and make a move. but if there's someone involve, move on! yeah, susah nak move on, but still...you have to..ade berjuta lagi dekat luar sana. hilang satu, datang lagi..jangan risau. u'll find the right one!

3) For those who are in a long distance relationship,
PERCAYA. itu adalah benda penting. percaya dengan relationship yang korang ada. and keep the connection! ;)



4) For those who are in "confused-stage",
HAPPINESS. cari la ...korang lebih happy macam mana. kalau happy dengan orang tu, then stick with it. tapi, kalau rasa happy single...then, just move on. remember, happiness is the answer. just do whatever makes you happy,

5) SINGLE
for those who are single, remember this
" DON'T RUSH THINGS, YOU'LL FIND IT SOON!"


aku dapat semua sumber ni dari...

http:// prinsipemo.tumblr.com


p/s; jangan buat keputusan ketika anda marah, u'll regret it, sooner or later. trust me.


cheers
;)





9 comments:

  1. hey hey..tumblr da update ke??kene check ni..setuju la jugak yg tumblr is dota for us..haha..
    yeah..betul3..toksah rushing2 cari psgn..psgn tu ade je dimana2..hehe..

    ReplyDelete
  2. @MJ nohfee tak update pon. nohfee stalked tumblr orang lain. heheh

    ReplyDelete
  3. tumblr..tak thu apa2 pon..aishh lgipon lmbt lagi kot nak couple nie..gagaga

    ReplyDelete
  4. besenya orang yang kapel jauh2 ni susah nak kekal..
    hikhik

    ReplyDelete
  5. @cucu umie xpe2. lepas ni buat tumblr satu ek. hehe

    ReplyDelete
  6. setuju...dont rush..kelajuan membunuh...:P

    ReplyDelete
  7. @pandangkedepan betul2.. biar lambat aslkn selamat, hehehe

    ReplyDelete
  8. aku pon suka tumblr jugakkkk!
    tapi takde pon account tumblr.
    bahahaha.

    btw, nice one.
    aku suka yang don't rush things. you'll find it soon.hehe
    :)

    bui-bui.

    ReplyDelete