my medulla oblongata

Wednesday, August 17, 2011

Home » Secret Song For You.

Secret Song For You.

SALAM

another post for today. ade siapa2 pernah tengok FIRST LOVE x? cerita thailand. well.. kawan2 aku kata, dorang tengok sampai nangis. so.. aku pon DIPAKSA untuk tengok cerita ni tadi smbil makan mcD, yeah..yeah.. say whatever you wanna say. grab a mcD late at night?? 


IT'S FOR SAHUR LAAAA.



lemme give the hint about the strory,cerita ni mengisahkan perempuan ni yang suka laki ni dari start die masuk sekolah sampai la dh habis sekolah., banyak gile dugaan yang berlaku. tapi die tetap suka lelaki ni. lelaki ni yang berjaya ubah die dari seorang perempuan yang hodoh skema, kepada perempuan yang paling hot dalam sekolah dia. lelaki tu yang bagi inspirasi kepada perempuan ni untuk berubah. walaupon banyak gila dugaan, at last die get back with that guy.


ok. nevermind, pada siapa2 yang belum tengok, well..cerita ni memang best. aku bagi rate 6/10 pada jalan penceritaan. tapi..untuk logical thinking. a biigggg no. mungkin cerita ni lebih kepada fairy tale. but, seriously fairy tale..cerita yang kita selalu dengar. tapi ni doang visualize kan, good effort! n i like it! seriously mungkin kalau masa aku tengah couple dulu2, mungkin aku feeling jugak la tengok cerita ni. tapi sekaranng, mostly bila aku tengok cerita..aku hanya reti mengkritik dan memberi pendapat aku. tak pon kalau best, aku akan puji sampai orang lain tak larat nak dengar pujian aku. sampai kawan2 aku cakap

"ish..malas la nak tengok cerita2 macam ni dengan feera. tak de perasaan betol".

hurm..yelahhh kate la apa kau nak kata. aku tak kesah. sampaiiii la satu tahap..kawan aku tiba2 recite a lyrics.

 "   you were there to light my day
you were there to guide me through,
from my days down and on,
i'll never stop thinking of you,

how can i forget all that,
when you're the one who makes me smile,
you'll always be a  part of me,
how i wish you were still mine,

never will forget the day,
how we've met and came this far,
we all know we get this feeling,
but somehow it has to end up here,

i know it's me who said goodbye,
and that the hardest thing to do,
cause you mean so much to me,
and guide the truth for me to you,

for all the things i've done and said,
for all the hurt i've caused of you,
i hope you will forgive me baby,
cause that wasn't what i meant to do.  "


how bout it? best tak lirik tu? ok, tajuk lagu die adalah Secret Song For You. bila kawan aku dah start bagi aku lagu ni..i was like..... tongue-tied. and kinda blur. teros bukak google cari tajuk lagu ni. #yes, aku type some of the lyrics dekat google untuk cari tajuk lagu ni. saiko betol. then, aku bukak youtube dan mendownload, walaupon line beruk celcom dekat tempat aku memang macam HAR*M.

entah psaipa aku dok feeling sangat aihh. aku pon tak tahu.. tapi serious lirik lagu ni best walaupon..ermmmm....bunyi malaysian punya english tu still ada. but nevermind, still best. aku tetap suka. korang pon, pergi la search ye dekat youtube lagu ni dan dengar lagu ni. 

ok. till then. have a good WORDLESS WEDNESDAY! ;)

_thank you baca entry nohfee_

13 comments:

  1. okehh..da dgr lagu tu...yep..best!boleh la dilayan2..haha..

    ReplyDelete
  2. @MJ
    good2. teruskan layan lagu ni. hehe

    ReplyDelete
  3. @aqilah :) tu sarcastic ke apa cik aqilah? ;)

    ReplyDelete
  4. i ade tengok citer thai tok~mg best~x sah klo x ngiz beb~haha

    ReplyDelete
  5. ada yang punya link downloadnya lagu itu g?

    ReplyDelete
  6. my rumet slalu on lagu ni, last2 sy mntak, punye la touching abes lyrics dia.. n i love it!

    ReplyDelete
  7. best la lirik dye...

    ReplyDelete
  8. Walaweyyy sedap woihh lgu ni.. hilang rock gua beb bile dgr lgu ni..

    ReplyDelete